marți, 3 februarie 2015

LWP (73)

Hello,hello!
Este deja februarie, va vine sa credeti?
Vreau ca priavara sa vina mai repede asa ca sper ca aceasta luna sa treaca repede desi stiu ca va fi o luna grea.De obicei iarna si face simtita prezenta inca odata in aceatsa luna asa ca trebuie sa fiu pregatita.

It's February, can you believe it?
I want spring to come faster so I want this month to go fast but I know it will be a hard month. Usually winter is showing it's claws again during this month where I live so I must be prepared for it.

Destul despre februarie, am sa va arat ultima spatamana din ianuarie :-)
But enough with February, let me show you my last week of January :-)

Something new and good from Calif: Biz Kebab Ivo / Ceva nou si bun de la Calif: Bix Kebab Ivo
I started my week with something yummy and new from Calif.

A glass of juice in the morning : oranges and beetroot / Un pahar de suc atural dimineata: portocale si sfecla rosie.

Da, aproape numai mancare saptamana aceasta :-) O salata cu de toate. Voi ce idee de salate aveti?

Chocolates desde Espana, gracias a mi amigo David / Cholatele din Spania, multumita prietenului meu David.

New blog post is up: my favorites of 2014 / O noua postare: favoritele 2014 - AICI

Yes, I enjoyed so much my Biz Kebab Ivo from Calif that I went back. This time I had also a mint ayran. / Da, atat de mult mi-a placut ca am revenit. De data aceasta am insotit Biz Kebab-ul Ivo cu un ayran cu menta.

Butterfly wanting to escape :-) / Fluturas ce vrea sa scape

Thursday evening I did some cooking! / Joi seara am gatit!

And Friday I ate what I cooked: pasta with vegetables (mushrooms, carrot, onion, garlic, tomato sauce, herbs). / Iar vineri le-am manca: paste cu legume ( ciuperci, morcov, ceapa, usturoi, sos de rosii, ierburi).

New makeup cases from @avonspace / Noi portfarduri de la Avon

Cocooncenter.co.uk strikes again!  Not all are mine! I repeat, not all of them are mine. I am sharing with a friend. / O noua comanda cocooncenter.co.uk.  Nu toate sunt ale mele, impart comanda cu o prietena. - in curand o postare dedicata acestei comenzi ;-)

One of my favorite movies (see HERE) / Unul din filmele mele preferate (vezi AICI)

Hello February! ❄I know you will be cold! / Bine ai venit februarie!Stiu ca vei fi rece!

Acestea au fost pozele sfarsitului de ianuarie. Sper ca februarie sa aduca lucruri bune!
Sa aveti o saptamana minunata!

So these are my pictures from the end of January. I do hope February will bring good things!
Have a good week!

See U Soon!