miercuri, 4 februarie 2015

Dermatocosmetice II / Dermatocosetics II

Hello,hello!
Va amintiti ACEASTA postare?
Ei bine, inca odata am plasat o comanda pe cocooncenter.co.uk (impreuna cu colegele de munca).
Do you remember THIS post?
Well, once again we placed an order on cocooncenter.co.uk (my work colleagues and I).

Sa vedem ce mi-am luat :-)
Let see what I've got :-)

E adevarat, nu toate sunt ale mele, doar cele din partea stanga a pozei, dar am sa va arat si alegerile prietenei mele.
I admit, not all of them are mine, just the left side of the picture, but I will show also my friend choices.

Daca ati vizitat site-ul stiti ca unele produse au oferte grozave si greu de rezistat. Singurul minus pe care il are este costul transportului, dar daca va combinati mai multe persoane la o comanda il puteti imparti. Peste 200 eur/comanda transportul este gratuit.

If you have visited the site you will know that some products have great offers very hard to resist.
The only down of the site is the cost of the shipping, but if you get together with your friends for an order you can split the cost. Over 200 eur /order the shipping is free.

Am cumparat urmatoarele:
I bought the following:

Bioderma Micellar Solution - a fost intr-un pachet 2x500 ml si l-am impartit cu o prietena,
It came in a pack 2x500 ml and I shared it with another friend.


La Roche Posay Lipikar Balm 400 ml + Lipikar Cleansing oil 100 ml  - uleiul a fost gratuit.Data trecuta am cumparat Aderma Atoderm crema pentru pielea mea sensibila, dar de data aceasta am vrut sa incerc alt produs si l-am ales pe acesta.

The oil came free. The last time I bought the Aderma Atoderm cream for my sensitive skin and this time I wanted to try another product and I picked this one.


Embryolisse Moisturising Cream With Orange 50ml - initial mi-am dorit laptele concentrat, dar pana am finalizat comanda nu mai era in stoc si am ales aceasta varianta. Vroiam sa incerc marca de ceva vreme insa la noi in tara nu e disponibila.

Initially I wanted the concentrated milk but it went out of stock so I picked this one. I wanted to try this brand for a while but here is not available.


Avène Sun Care SPF 50+ Lotion 100ml - in anul ce a trecut nu prea am folosit factor de protectie si acest lucru trebuie sa il schimb. Produsul a fost la reducere, factorul SPF este mare si cred ca produsele Avene sunt in general bune. Vom vedea :-)

This past year I used zero products with SPF so I need to make a change. This was on sale, the SPF was high and I think it will be a good one. We will see ;-)


Acestea au fost produsele mele.De fiecare data cand intru pe acest site imi este greu sa aleg cateva produse.
Urmatoarele au fost alegerile prietenei mele. Daca doriti ii pot cere o parere despre ele si revin cu impresii.

These were my products. Every time I am on the site it is hard to pick a few products.
The following ones were my friends.If you want I can ask her to give some feedback on them.

Aderma Ultra-Rich Shower Gel 750ml 


Mustela Dermo-Cleansing 750ml


Bioderma Atoderm Hands Repairing Cream 3 x 50ml


Boirion Homeostick Lips Balm


Ce marca de produse dermatocosmetice este prefrata voastra?
Which brand of dermatocometics are you a fan of?

See U Soon!