duminică, 27 iulie 2014

NOTD: Ice cream

Hello,hello!
Fiind un membru al comunitatii NailPolis inseamna ca sunt provocata in mod constant in a realiza modele pe unghiutele mele.De aceasta data putem debloca o noua insigna - cea cu inghetata (daca manichiura mea primeste 5 like-uri pe pagina lor).
Nu am putut spune nu acestei provocari.

Being a member of NailPolis  means I am always challenged to do new nail art on my nails.
This time we can unlock a new badge - the ice cream one (if my manicure gets 5 likes on their site).
I couldn't not say no to this challenge.

Am folosit ca baza oja Barry M Efect Texturat in nuanta Ridley Road.
Am aplicat-o in doua straturi.E foarte usor de aplicat, iar efectul texturat este foarte subtil.

I used as a base the Barry  M Textured Nail Effect nail polish in Ridley Road.
I applied it in two coats. It's easy to apply and it has a very soft textured effect.
Pe unghia degetului inelar am desenat folosind culori acrilice un cornet de inghetata, iar folosing Golden Rose nuanta 103 am desenat inghetata si varfurile unghiilor mele.

On my ring finger I drew using acrylic colors a ice cream cone and using Golden Rose in 103 I drew the ice cream and the tips of my nails.
Peste inghetata si varfurile unghiilor am aplicat Barry M Confetti in nuanta Bubblegum.

Over the ice cream and the tips I applied Barry M Confetti Nail effect in Bubblegum.

Pozele sunt realizate in lumina artificiala, cu exceptia celei de a doua (swatch al ojei Barry M Texturata in Ridely Road).
The photos are taken under artificial light, except the second one (swatch of the Barry M Textured in Ridley Road).

Daca v-a placut manichiura mea ma puteti ajuta sa obtin cel putin 5 like-uri pe pagina NailPolis AICI.
Va multumesc!
Sa aveti o zi superba!

If you like my manicure you can help me rise at least 5 likes on Nail Polis page HERE.
Thank you!
Have a nice day!


See U Soon!