joi, 28 martie 2013

Campania ZorileStore.ro

Hello, Hello!
Astazi am aflat despre noua campanie pe care ZorileStore.ro o organizeaza in aceasta primavara "Curatenia de primavara".
Inca imi aduc aminte de campania trecuta de testare, la care din pacate nu am putut participa fiind noua in ale bloggaritului ( recunosc si fara un pic de curaj atunci).
Am zic ca de data aceasta e pacat sa ratez aceasta campanie.
Deja blogosfera e plina de "oameni harnici in ale curateniei" incat unul in plus nu strica ;)



Bloggeri vor trebui sa-si aleaga spre testare un produs din cele disponibile. Eu mi-l aleg pe acesta in masura bine cunoscuta 37, cea mai comuna dintre ele ,urmand ca in urma testarii sa ne spunem parerea despre el (in termeni specifici noua: un review).
Daca doriti sa aflati mai multe despre campanie puteti citi aici detaliile.
Este o campanie foarte frumoasa din care spre sa invat cat mai multe.

See U Soon!