luni, 26 iulie 2021

The End: Produse Terminate Iulie 2021

 Hello, hello!

Long time no write pe blog cu privire la produsele terminate in ultima perioada.

V-am aratat ce am mai  terminat pe instagram insa cum am cateva clipe libere (sunt in concediu 😋) am zis sa va scriu si aici . Stiu ca blogurile nu mai sunt asa citetite ca inainte, insa imi aduc aminte cu drag de perioada cea mai activa a blogului din 2013 (cat timp a trecut!).

Nu mai lungesc vorba, iata ce am terminat. Sub fiecare poza, gasiti 2-3 cuvinte (poate mai mlte 😅) despre produse.


Apa Micelara Bioderma - the ne and only. Rar apelez la alte ape micelare, de fiecare data cand e la oferta fac stocuri pentru aceasta varianta sau cea Hidrabio. Imi place pentru ca nu imi irita tenul si curata bine. Eu mereu o clatesc dupa.


Pe partea de make-up :

- creionul MAC a fost cumparat din cortul Clinique (cand se organiza acest cort) asa ca a sosit vremea sa ii spun "Adio!" . Oricum nu era foarte intens, prea deschisa totusi culoarea pentru mine, acum, cu parul in culoarea lui naturala.

- fond de ten Sephora Cushion. Nu l-am folosit pe tot,e o nuanta mai inchisa , potrivita pentru vara, insa cum in ultimii 2 ani fata mea a fost ferita cat mai mult de soare, nu s-a mai potrivit. O perioada am trait cu impresia ca daca am un fond de ten cushion o sa il aplic mai usor si repede decat cel clasic. Nu e adevarat pentru mine 😂.

- spray-ul de fixare de la Rimel. O alternativa foarte buna pentru pretul acestuia si poate fii folosit ca baza sau ca pas final pentru setarea machiajului.


Am facut curat si in sertarul cu machiaj si am spus adio:

- Fond de ten Maybelline AffiniMat - nu mi-a placut, mult prea mat pentru tenul meu care este gras doar in zona T. Pe restul fetei se strangea inestetic (cu siguranta si tenul meu era deshidratat inalte zone, cert e ca nu ne-am impacat).

- Fond de ten Maybelline Affinitone - mi-a placut acest fond de ten, s-a asezat frumos, a avut o rezistenta buna, din pacate nuanta aleasa nu mi s-a potrivit (deh, mai dau si eu rateuri uneori 😌)

- primer ELF - cu o textura siliconatata - nu m-a impresionat, din acest motiv a stat mult timp in sertar. Chiar uneori se strangea pe ten si facea "scame".



Combinatia perfecta pentru mine de antiperspirante:

Mitchum deo roll-on si Borotalco Pure spray (varianta asta e 💖)


Plasturii acestia de la ElishaCoy Tetraforce luati de pe cosmeticecoorene.ro pentru cosuri sunt super faini. Varianta aceasta e cea initiala cu 45 de platuri de aceeasi dimesniune si m-au ajutat de multe ori. De abia astept sa ii recumpar. Am inteles ca acum exista varianta imbunatatita cu 45 de plasturi de diverse dimensiuni.


Acidul Salicilic de la The ordinary a trebuit sa plece deoarece era deschis de mult timp si a capatat aceea nuanta galbuie (a oxidat), insa cu siguranta il voi recumpara, chiar vad o diferenta dupa ce il folsoesc.  Acidul hialuronic l-am terminat, are o consistenta laptoasa odata aplicat pe ten. Recunosc nu mai e preferatul meu, imi place mai mult varianta mai apoasa de la Geek&Gorgeous sau varianta gel de la Revox.


Si iata si preferatul de la Revox, si el terminat, recunosc, tenul meu "mananca" acid hialuronic dimineata si seara.


Un alt preferat tonerul hidratant de la Geek&Gorgeous pe care cu siguranta il voi recumpara.

Altruist Face Fluid in ambalajul vechi a fost destul de ok. Trebuia sa evit zona ochilor, iar fata lucea dupa cateva ore, dar nu a fost asa rau.

Gelul de dus Balea- nimic special, imi place sa le folosesc vara deoarece au arome faine, insa nu pot spune ca sunt foarte hidratante.

Am terminat, dupa mult timp, Liquid Gold de la AlphaH. Nu m-a impresionat 👀. Nu am vazut o diferenta pe tenul meu, ici nu a imbunatatit roseata, asa ca in cazul meu nu a functionat.

Si am terminat si Anthelios de la La Roche Posay. Nu mi-a placut acest tub pentru ca s-a simtit destul de tare alcoolul din el si tenul meu cand a fost cuminte, cand a reactionat la el (am un ten sensibil reactiv), dar nu prea m-a deranjat la ochi si e rezistent la apa, asa ca am ales compromisul ✌.


Aceastea sunt produsele terminate, in principiu, in aceste luni de vara.

Voi ce folositi intens vara?