luni, 4 ianuarie 2016

Bine ai venit, 2016!

Hello,hello!
La multi ani!
Sper ca 2016 v-a gasit sanatosi - pe mine m-a gasit racita :-(, voiosi si cu planuri multe pe care va doresc sa le duceti la indeplinire.


Asa cum spuneam mai sus, 2016 nu a inceput tocmai cu dreptul, am reusit sa racesc chiar pe 31 si pana la noaptea dintre ani starea mea a mers spre rau, astfe ca am apucat sa mananc putin si sa ciocnesc un pahar de sampanie si apoi sa ma culc.
1 ianuarie nu a fost mai breaz insa parca vad "luminita" de la capatul tunelului.

A photo posted by Aby (@abyukina) on

Gata, m-am plans destul, sa lasm ce e rau si neplacut in spate, sa privim spre cele 362 zile ramase din an :) (avem cu una mai mult anul acesta )

Va doresc un 2016 plin de realizari, succese, planuri noi reusite, provocari castigate si dorinte implinite, scopuri atinse si multa dragoste si sanatate alaturi de cei dragi.


Gasiti mai jos poze cu machiajul purtat in noaptea dintre ani, asa racita cum am fost, nu am vrut sa ma prinda anul nou fara putin "glamour";-)

Machiajul ochilor trebuia sa fie altfel, dar am deviat "de la traseu"si a iesit acesta :-)

- click pe poze pentru varianta mai mare a acestora - 





Fata:
Benefit The PoreFessional
L'Oreal Accord Parfait (varianta veche) nuanta R2C2 Rose Vanilla
MAC Pro Long Wear Concelear in nunata NW20
Kiko Invisible Powder
Sleek Face contour kit - Light
Deborah Milano - Blush - nuanta 46 Rosa Pesca
The Balm - Mary-Lou manizer

Ochi:
Too Faced - Shadow Insurance - Lemon Drop
Sleek - Respect Palette (Shalamar,Pretha Orange) ***
Sleek - The Original Palette ([ farduri, nu am numele lor :-( ]
Sleek - Mediterranean Collection Monaco - Palette (Kiwi Zest)***
MAC - Blue Brown Pigment
Avon Supershock Blackberry
Maybelline Gel Eyeliner
Oriflame - The One Mascara
MAC - Charcoal Brown - sprancene

Buze:
Kiko Unlimited Stylo - nuanta 13 ***
Rimmel Provocalips - nuanta 730 Make your Move

See U Soon!