luni, 3 noiembrie 2014

Experienta mea: Brow Bar by Benefit

Hello,hello!
Astazi vreau sa va povestesc despre experienta mea in ceea ce priveste Bow Bar-ul Benefit.


Gratie Stellei am avut ocazia sa incerc acest serviciu in compania unor fete minunate, (Ana Maria, Camelia Dorina & Cristina) si sa descopar nouatatile Benefit.
*multumim Camelia pentru poza
Serviciul Brow Bar este oferit de Benefit Cosmetics in magazinele Sephora (Mall Vitan, Afi Palace, Baneasa si Feeria) si consta in pensarea si stilizarea sprancenelor cu produse Benefit, printre care si ceara speciala Benefit.
Mirela, fata Benefit, ne-a explicat modul corect de incadrare al unei sprancene, folosind pentru demonstratie sablonul Benefit.

I. baza sprancenei trebuie sa inceapa pe acceasi linie imaginara cu cea a narii
II. arcuirea sprancenei se face in punctul in care linia imaginara dintre marginea irisului ochiului in momentul in care privesti drept se uneste cu spranceana
III. coada sprancenei trebuie sa se termine in punctul in care linia imaginara uneste nasul cu coltul ochiului

Ceara, special conceputa pentru epilarea spancenelor, se aplica in patru puncte cheie, pentru a obtine forma dorita. Durerea resimtita este aproape inexistenta, iar pielea, in funcie de cat de sensibila este, poate prezenta urme discrete de roseata.
Esti intrebata daca ai alergii sau daca ai urmat tratamente cu retinol pentru a evita reactiile alergice.

Dupa epilarea si tunderea acestora, sprancenele mi-au fost conturate cu Gimme Brow, gelul de conturare in nuanta cea mai deschisa (light/medium), iar arcada a fost iluminata cu High Brow.

In zonele epilate mi-a fost aplicat corectorul Boi-ing, iar fata pudrata cu Hello Flawless.


Mirela a fost foarte draguta, raspunzandu-ne la intrebarile legate nu numai de partea de epilare a sprancenelor, ci si la intrebarile legate de produsele Benefit.

Cu aceasta ocazie am putut afla si de noul serviciu Benefit oferit in parteneriat cu Swarovski, Bling Brow, aplicarea de cristale Swarovski in zona sprancenelor, pentru evenimente speciale, ce pot tine pana la 3 zile.

Preturile pentru serviciile Bow Bar sunt accesibile,iar atmosfera foarte placuta.

Am avut ocazia sa admir si produsele Benefit, Cutiuta Dandelion facandu-mi cu ochiul :-)





Iata si sprancenele mele:

 Sprancenele neconturate (no make-up face , faced blurred):

Voi ati incercat serviciile Brow Bar?Dar produsele Benefit?

See U Soon!