marți, 5 februarie 2013

Polish Days - Nature


Hello, Hello!

Aceasta este prima mea postare in cadrul acestui proiect Polish Days.Proiectul l-am descoperit multumita lui Jo.
This is my first post within this project Polish Days.I've discovered this project thanks to Jo.

Tema acestei luni a fost "Inapoi la natura" . Asadar o multime de posibilitati si surse de inspiratie.
The theme this month was "Back to Nature". So plenty of possibilities and inspiration.

M-am inspirat din aceast wallpaper pe care il am pe desktop pentru a ma ajuta sa trec de iarna.
My inspiration was this picture that I have on my desktop to get throw the winter.
Sa nu mai lungim vorba si sa va prezint manichiura mea.
Let's give up the chit·chat and let me show you my manicure.
close up

close up

close up

Am creat o manichiura cu ajutorul buretelui pentru a crea peisajul,iar cu ajutorul culorilor acrilice, un punctator si o pensula cu varful subtire am creat margaretele.
I've made the base of my manicure using the sponge technique to create the landscape. Afterwards using my acrylics paints, a doting tool and a small brush I've painted the daisies.

Ojele folosite sunt urmatoarele:
The nail polishes I've used are:
  • Oriflame Nail shield ca baza / Oriflame Nail Shield as a base 
  • Umbrella 02, Gabrini NN12,Gabrini M107, essence 39 Lime up, Sephora Green Genartion pentru tehnica buretelului / for the sponge technique 
  • top coat Kallos pentru uscare rapida / Top coat Kallos for fast dry
Imi place mult rezultatul final si ma duce cu gandul la primavara tarzie.
I really love the final result and makes me think of late spring.

Sper ca v-a placut aceasta manichiura si va invit sa vedeti si inspiratiile altor bloggerite talentate participante la acest proiect.
Hope you enjoy it and please visit the other talented girls in this project to see their inspiration.



See U Soon!