miercuri, 27 februarie 2013

Giveaway: NUDE GLAM

Hello, hello!
A sosit vremea sa dam startul si celui de-al doilea giveaway din cele 3 pe care le-am promis.
Cu ocazia acestora vreau sa sarbatoresc implinirea unui an de blog destinat domeniului de beauty.
Dar sa va prezint ceea ce puteti castiga la acest giveaway:

Premiul 1

  • fard de pleoape e.l.f. in nuanta 2004 Nouveau Neutrals
  • creion ochi Oriflame Very Me in nuanta White (poate fi folosit ca baza pentru fardul de pleoape)
  • demachiant Avon cu extract de trandafir
Premiul 2




  • fard de pleoape e.l.f. in nuanta 2001 Butternut
  • creion ochi Oriflame Very Me in nuanta White (poate fi folosit ca baza pentru fardul de pleoape)
  • gel contur pentru ochi Hofigal (review AICI)
Am sa folosesc formularul Rafflecoper.
Concursul se desfasoara intre 27 februarie ora 00:00 si 6 martie 00:00. Dupa aceasta ora inscrierile nu mai sunt permise.
Iata ce trebuie sa completati in formular pentru a castiga intrari:
  • Sa ma urmariti prin Google Friend Conector (partea dreapta a paginii) *obligatoriu
  • Sa dati Like paginii de facebook Aby's World (AICI)*obligatoriu
  • Sa dati share acestui concurs pe pagina voastra de facebook si sa-mi lasati link-ul (Atentie! Share-ul trebuie facut public pentru a-l vedea) *obligatoriu
  • Sa-mi lasati adresa voastra de e-mail pentru a lua legatura cu voi in cazul in care ati castigat *obligatoriu
  • Sa-mi spuneti ce premiu preferati - Premiul 1 sau Premiul 2 *optional, pentru o sansa in plus
  • Sa ma urmariti pe twitter @abyuka *optional, pentru 2 sanse in plus

a Rafflecopter giveaway Disclaimer: Giveaway-ul nu este sponsorizat, produsele sunt cumparate de mine.Nu voi folosi datele voastre de contact (email) decat pentru a lua legatura cu voi in cazul in care ve-ti castiga.
Imi rezerv 48 de ore intre incheierea concursului si anuntarea castigatorilor.
Castigatorii vor fi anunati in acest formular, dar si intr-un post separat.Ei vor trebui sa-mi trimita, in decurs de 48 de ore de la anuntare, datele de contact la adresa de mail: abyukina@gmail.com.In 24 de ore de la anunt am sa incerc sa revin si eu cu un mail.

Bafta tuturor!