sâmbătă, 3 martie 2012

FlorMar Magnetic Twist MG05


Buna!
Iata ca m-am decis sa va spun parerea mea despre anumite produse si incep cu oja FlorMar Magnetic Twist nuanta MG05.

Oja am achizitionat-o de la Standul Flormar la pretul de 12 lei.
Vine ambalata intr-o cutiuta impreuna cu dispozitivul ce contine magnetul.
Instructiunile de pe cutie sunt in limba engleza si turca, iar inauntru este un pliant cu instructiuni in mai multe limbi (italiana,spaniola,germana,portugheza, rusa - cred :d si araba). Dupa cum observati nu exista instructiuni in limba romana.
Pasii ar fii urmatorii:
  1. Agitati foarte bine inainte de folosire.
  2. Aplicati stratul de oja magnetica pe unghie.
  3. Imediat dupa aplicare tineti magnetul cat mai aproape de unghie pe cat posibil pentru 10 secunde.
  4. Repetati pasii 2 si 3 pentru toate unghiile.
Rezultate:
Aplicati un top coat pentru un efect shiny.


Parerea mea:
  • oja trebuie agitata inainte de a o aplica pe fiecare unghie;
  • trebuie sa aveti maini sigure, sa tineti magnetul aproape de unghie, dar sa nu atingeti unghia :D ( pana am prins miscarea am stricat vreo' 2 unghii :D);
  • pentru siguranta eu am tinut 25 de secunde ( numarate :P ) magnetul deasupra unghiei.
Plusuri:
  • consistenta foarte buna, un strat aplicat se vede foarte bine ( recunosc nu am incercat si cu 2 straturi);
  • model foarte interesant
Minusuri:
  • instructiunile nu sunt in limba romana
Legat de timpul pe care il petreci facandu-ti manechiura stiti zicala "Baba sufera la frumusete"? In acest caz sigur nu e suferinta,e chiar placere, dar trebuie sa ai rabdare un pic pana inveti pasii :D si capeti indemanare.

Va las mai jos pozele cu pachetul,oja si rezultatul final.
Cu siguranta voi mai achizitiona si alte nuante ;)