marți, 28 aprilie 2020

BuzzStore Tester: GLISS Color

Hello, hello!
In articolul de astazi vreau sa va povestesc despre vopseaua de par Schwarzkopf Glliss Color.

In videoclipul de pe youtube v-am aratat cum m-am vopsit cu aceasta si nuanta finala.



Cutia de vopsea contine tot ce ai nevoie pentru a te vopsi acasa:
- manusi
- colorant (in tub asemanator celor de pasta de dinti)
- oxidant (in tubul pentru aplicare)
- balsam par
- instructiuni

A fost usor de aplicat, iar nuanta obtinuta a fost una pe placul meu.

La lungimea parului meu un tub a fost super suficient.
Aspectul parului dupa vopsire a fost lucios, iar varfurile nu au avut de suferit, acidul hialuronic simtindu-si prezenta in ingredientele vopselei.

Am testat vopseaua impreuna cu 2 prietene. Si ele au fost multumite de rezultat.

Cu siguranta voi mai folosi aceasta vopsea.
Iata cum arata parul la 1 saptamana de la vopsire (aranjat).
Voi ati incercat aceasta vopsea?


P.S. Daca vreti sa testati si voi produse si sa faceti parte din comunitatea Buz Store va puteti inscrie AICI.