luni, 15 ianuarie 2018

Review: Bioderma Photoderm Nude Touch SPF50

Hello,Hello!
Iata si primul review al anului 2018 pe blog! Nici mie nu imi vine sa cred :-)


In postarea de astazi va voi spune pararea mea despre produsul lansat de Bioderma anul trecut, Nude Touch.
L-am achizitionat spre sfarsitul verii trecute, in agust, si l-am testat in ultimele luni de vara.

Iata review-ul ;-)


Denumire oficiala: Photoderm NUDE Touch SPF 50+

Mod de prezentare: Sticluta de plastic cu capac autofiletant.



Cantitate: 40 ml

Pret: 46 lei (Farmacia Tei)

Descriere oficiala (site Bioderma.com.ro):

ACȚIUNE BIOLOGICĂ
Combinație dintre filtrele minerale UVA/UVB si brevetul Cellular Bioprotection™ oferă protecție imediată dar și pe termen lung împotriva radiațiilor1.
Formulă 100% minerală, cu tehnologie revoluționară Liquid-to-powder* în trei etape:

la aplicare, senzație de prospețime, textură fină.
întindere facilă, fără urme albe, textură aerată.
textură pudrată, o piele catifelată.
Efect ultra-mat, anti-imperfecțiuni

Pudre matifiante soft-focus cu efect anti-strălucire.
Acidul salicilic îmbunătățește textura pielii 2 și îi redă strălucirea naturală 3.
Acțiune pe termen lung anti-imperfecțiuni

Brevetul Fluidactiv™ în combinație cu Capriloil Glicină reglează cantitatea și calitatea sebumului produs zilnic si previne apariția imperfecțiunilor 4,5.

1. Brevet BPC™ - Zander.
2. Tratamentul acneei vulgare cu acid salicilic. Clin Ther 1992. 14(2):247:53
3. test de utilizare CIREC - Lb13105
4.Brevet Fluidactiv™
5.Studiu științific in vitro Capriloil glicină


Pararea mea:
Asa cum este indicat si pe ambalaj produsul trebuie agitat bine pentru a se amesteca pigmentul.



Produsul este foarte fluid, iar acest lucru ma deranjeaza in modul de eliberare/dozare din recipient.
Trecand peste acest aspect, am incercat aplicarea lui atat cu pensula (este mult prea fluid ), cat si cu degetele (cea mai buna varianta).

Acoperirea este mica, insa nu acesta este lucru care ma deranjeaza cel mai mult.
Cel mai mult ma deranjeaza ca se agata de orice zona uscata a tenului, indiferent cat de mult imi hidratez in prealabil tenul.

Tenul meu hidratat:

Tenul meu dupa aplicarea Photoderm SPF 50:


Nu se strage doar in jurul nasului sau in jurul gurii (unde sunt zonele mele cele mai uscate), insa se strange si pe obraji, in zona mea cu rozacee.


Zona cu rozacee (daca dati click pe poza vedeti de aproape zona):

Dupa cateva ore de purtare, tenul meu se simte si mai deshidratat, incepe sa ma manance si incep sa simt produsul pe ten.
De fiecare data l-am aplicat dupa hidratare, fara a aplica alte produse peste.

Lumina artificiala:


Termen de valabilitate: 6 luni de la deshidere.

Ingrediente:
ZINC OXIDE [NANO], DIMETHICONE, ISODODECANE, ISOSTEARYL ISOSTEARATE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER EXTRACT, TITANIUM DIOXIDE [NANO], PROPYLHEPTYL CAPRYLATE, DIPROPYLENE GLYCOL, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, SILICA, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, IRON OXIDES (CI 77492), AQUA/WATER/ EAU, POLYHYDROXYSTEARIC ACID, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, PEG-10 DIMETHICONE, POLYSILICONE-11, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, SALICYLIC ACID, BUTYLENE GLYCOL, IRON OXIDES (CI 77491), CAPRYLOYL GLYCINE, PROPYL GALLATE, IRON OXIDES (CI 77499), HYDROGENATED LECITHIN, CAPRYLYL GLYCOL, DECYL GLUCOSIDE, TOCOPHEROL, ECTOIN, MANNITOL, XYLITOL. [BI 740]

Concluzie:
Este cel mai slab produs de la Bioderma incercat de mine pana acum.
Ma deranjeaza atat faptul ca se prinde de orice parte uscata, cat si faptul ca ma mananca fata.
L-am testat atat in perioada de vara, cat si acum, cand s-a mai racit, se comporta la fel.

Pentru mine este un produs "failure", care nu ofera ce promite.
Prefer varianta Photoderm MAX Aquafluide SPF 50+ clear, care nu imi povoaca alergii si peste care pot aseza alte produse.

Cel mai bine ar fi ca inainte de achizitie sa il puteti testa, sa mergeti in farmacie si sa va luati intr-un capacel (cutiuta mica) produs pentru aplicare, sa vedeti cum se comporta pe tenul vostru.

Eu am fost increzatoare, avand in vedere istoricul bun pe care il am cu marca Bioderma, insa acest produs nu este bun pentru tenul meu. Produsul este aproape nou in sticluta :-(

Voi ce produse Bioderma preferate aveti?
Dar acest produs, l-ati incercat pana acum?

See U Soon!