vineri, 18 martie 2016

NOTD: ELECTRIC

Hello,hello!
De mult nu am mai avut o postare cu unghiute si cum de curand Kinga a bucurat foarte multe fete printr-un blog sale am gasit ocazia perfecta sa fac aceasta postare.

Unghiile de astazi iti iau efectiv ochii. Am patit-o cu colegii :-)) , unul dintre ei a zis "nu pot sa imi iau ochii de la unghiile tale" - ca o fi fost de bine, ca o fi fost de rau, nu stiu, cert e ca le-a remarcat ^_^.

Sa nu mai lungesc vorba si sa vi le arat.
Click pe poze pentru dimensiunea reala.


Este o manichiura cu model stampilat, insa am uitat sa fac poze culorii de baza.
Aceasta este Color Club din colectia 2014 Poptastic, nuanta Not-So-Mellow-Yellow.
Este o oja vibranta, galben neon cu irizatii verzi si ceva urme de shimmer fin.


Peste am stampilat folosind Bourjois 1 Second nuanta 23 In The Navy, un albastru puternic, care stampilat peste oja Colo Club pare a fi verde.
Ojele 1 Second Bourjois sunt geniale pentru stampilat, fiind destul de groase, dar lucioase, modelul transferandu-se foarte bine.

Modelul stampilat este din placuta Born Pretty Store BP-L016 Vintage Demask Theme Love Nail Art Stamp Template Image Plate BORN PRETTY BP-L016 12.5 x 6.5cm , achizitionata tot din blog sale-ul Kingai.

De cand am zarit la Kinga manichiuri cu aceasta oja am ramas fascinata de nuanta si ma bucur ca este a mea acum. Ador aceste culori tari, iar combinatia cu albastru este sperba.


Manichiura a fost sigilata cu Top Coat-ul cu efect de gel de la Golden Rose.
Toate pozele de mai sus sunt realizate in lumina artificiala.

Poza de mai jos este singura in lumina naturala, in bataia directa a soarelui.

See U Soon!