luni, 14 martie 2016

BuzzStore: Campania Secom

Hello,hello!
Astazi vreau sa va vorbesc despre campania de testare Buzzstore si Secom (#buzzsecom).
Am avut ocazia sa fiu aleasa si sa testez produse fito-dermatocosmetice in aceasta campanie.

Pentru a vedea produsele si a afla cate un pic despre actiunea fiecareia va invit sa urmariti videoclipul de astazi:


Pentru a putea participa si voi la campaniile Buzzstore va puteti inscrie pe site-ul acestora AICI.

Magazinul are un aspect aerisit, bine structurat, profesional si in acelasi timp creaza o atmosfera calma. Culorile folosit pentru decor (verde si alb) imi dau senzatia de prospetime si santate.


Kit-ul BuzzStore


Consultanta Secom a fost foarte amabila ajutandu-ma in alegerea produselor potrivite pentru problemele mele si explicandu-mi actiunea si rolul acestora.
A facut sugestii, dar in acelasi timp mi-a respectat decizia si nu a fost insistenta cu anumite produse (cum se mai intampla in alte cazuri/farmacii/).

Produsele alese spre testare:








See u soon!