joi, 3 ianuarie 2019

Hello 2019!

Hello,Hello!



Iată-ne intrați în 2019.
Un an nou, noi începuturi, posibilități noi, planuri noi...totul nou. Cam așa stau lucrurile la fiecare început de an.

M-am hotărât ca de data aceasta sa nu îmi stabilesc rezoluții pe care de cele mai multe ori nu le îndeplinesc.
Anul acesta aș vrea să le numesc repere pe care aș vrea să le urmez. Dacă o sa mă țin de ele încă nu vă pot spune sau promite, însă aș vrea să le am în vedere în decursul anului meu.


Am să le las și aici, scrise. Aceasta este metoda mea preferata de ‘întărire’ a afirmațiilor 😀. Nu le numerotez,deoarece toate sunt la fel de importante.

* să nu mai cumpăr palete de make-up (de farduri în special). Singura excepție este setul de 5 mini palete de la Huda Beauty - Gem Stones. Se găseau într-un set pe Cult Beauty, dar nu mai este disponibil. Însă acestea sunt singurele care au voie să se alăture colecției mele anul acesta.



* să nu mai cumpăr o carte nouă până nu citesc 20 cărți deja existente în biblioteca mea.



* să nu cheltui mai mult de 25 lei pe luna pe  Alliexpress. Am avut luni în care am cheltuit peste 100 lei pe diverse chestii. Sper ca anul acesta să nu mai fiu așa risipitoare. Și pot să reportez suma lunară ca să cumpăr ceva important în altă lună, dar să nu depășesc bugetul x numărul de luni reportate (putina matematica nu strică ;-) ).



* să îmi aplic cel puțin 2 măști de față pe săptămâna. Trebuie să îmi găsesc și niște măști bune, cu care tenul meu să se înteleagă, însă atât timp cât e pentru binele tenului meu, I aprove it!



La aceste lucruri m-am gândit pentru 2019.
Sper să reușesc să le duc la îndeplinire.


Voi ce vă propuneți pentru 2019?


See U Soon !