sâmbătă, 1 septembrie 2018

1 Sacou, 3 Posibilitati

Hello,hello!
Postarea de astazi este diferita fata de postarile mele obisnuite.
Este o potare tip OOTD (Outfit Of The Day) si am primit imboldul pentru aceasta postare de la BuzzStore si Bucuresti Mall.


Au avut o campanie in colaborare care mi-a permis sa imi achizitionez produse in valoare de minim 300 ron, primind reducere de 150 ron. Astfel ca puteam palti doar 150 ron pe produsele din magazinele Zara sau Massimo Dutti, inclusiv cele deja reduse.

Am plecat la "vanatoare" si printre produsele achizitionate s-a regasit "vedeta" de astazi, sacoul.

Vi-l prezint in 3 tinute gandite de mine, 3 ipostaze diferite, fiind o piesa care se poate transforma :-).
Vi-l prezinta in video, dar gasiti mai jos si poze cu tinutele.

Enjoy!



Tinuta Sport





Sacou: Zara
Tricou: LC Wikiki
Blugi: C&A
Aidasi: Puma
Ghiozdanel: SammyDress
Ceas: Dechatlon


Tinuta Office







Sacou: Zara
Fusta: Modexim
Tricou: LC Wikiki
Ceas: Skagen
Bratara: Pandora
Pandative + Inel: Bamoer via Alliexpress
Mapa: Koton
Pantofi: Ale82
Colier - cadou


Tinuta Eleganta





Sacou: Zara
Rochie: River Island
Plic: Parfois
Bratara: Pandora
Pandative + Inel: Bamoer via Alliexpress
Sandale: Affaire de Style


Sper ca v-a placut aceasta postare si videoclipul.
Este ceva diferit, inca neperfectionat 😊, dar, sa speram, voi deveni mai buna la astfel de postari.


See U Soon!