duminică, 26 august 2018

Review: Perspirex

Hello,hello!

O noua postare, un nou review 😅😅😅.
De data aceasta am reusit sa testez (gratie Buzzstore) deodorantul antiperspirant Perspirex.



Descriere oficiala: Perspirex - antiperspirant roll-on

Mod de prezentare: Recipient de plastic cu capac si bila roll-on.

Cantitate: 5 ml - cel primit spre testare. Varianta full size are 20 ml.

Pret: intre 45 lei si 80 lei

Descrierea oficiala (perspirex.ro):

"Perspirex este o gamă de antiperspirante de înaltă performanță realizate special pentru persoanele cu nevoi deosebite de control al transpirației. Perspirex oferă până la 5 zile de protecție superioară împotriva transpirației și a mirosului, cu o singură aplicare.
Oferă protecţie superioară și de lungă durată dovedită clinic. Perspirex poate să pună capăt oricărei probleme legate de transpiraţie.

Toate antiperspirantele noastre sunt unisex și fară parfum."

Pararea mea:

Daca ma urmariti de ceva vreme stiti ca intotdeauna am folosit 2 produse pentru protectie antiperspiranta si pentru mirosuri neplacute cauzate de transpiratie.
Asadar cand am vazut campania Buzz Store mi-am dorit foarte mult sa incerc acest produs sa vad daca are efect si la mine.

Nu am stiut la ce sa ma astept, insa am citit instructiunile si am inceput sa testez produsul.

Produsul are lipit pe cutie instructiuni in limba romana, iar in cutie se gaseste un pliant cu intructiuni in limba engleza.




Produsul nu trebuie aplicat pe pielea ce prezinta leziuni (adica imediat dupa ras sau epilat).Se aplica seara, pe pielea perfect uscata. A doua zi dimineata se poate face dus, insa nu mai este nevoie de aplicare.

Am fost uimita de modul de aplicare, dar am respectat indicatiile.

In instructiuni se specifica ca in prima saptamana se poate folosi zilnic pana cand pielea se obisnuieste cu produsul, aplicatiile putand fii rarite pana la 2 - 3 aplicatii pe saptamana.

Produsul nu are aroma, de aceea ni se spune ca pute folosi si un deodorant cu parfum daca dorim.

Va spuns sincer ca am plecat sceptica la drum. Nu imi inchipuiam ca as putea renunta la folosirea a 2 produse de protectie.
Am urmat instructiunile, in prima patamana aplicand produsul la 2 zile, ajungand sa il aplic acum odata la 3 zile (bineinteles in functie si de activitatile pe care le fac. Daca practic sport il aplic la 2 zile).

S-a dovedit foarte eficient impotriva mirosului. Are un mare plus din partea mea in aceasta zona.
Daca activitatile mele nu sunt solicitante, trece cu brio si partea de transpiratie si urme pe haine.
In schimb daca e foarte cald sau fac sport, exista urme umede, dar 0 miros.

Am folsoit si un spray cu aroma - cele de la FA, asta pentru ca imi plac aromele lor, nu pentru ca aveam nevoie de protectie suplimentara.

Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere

Ingrediente: 

Nu sunt cele mai sanatoase, asadar daca nu suportati unul din aceste ingrediente sau va feriti de ele, acest produs nu este pentru voi.

Concluzie:

E recomand cu incredere acest produs si va fi unul din produsele mele preferate.
E adevart ca mirosul de alcool este puternic imediat cand il aplici, dar pot trece peste acesta daca sunt protejata asa bine.
Pot trece si peste ingrediente, atat timp cat ma ajuta in a oferi protectie si 0 miros neplacut.

Preconizez ca pe perioada iernii o sa il folosesc mai rar sau chiar voi lua o pauza si revin la combinatiile mele preferate pentru a evita obisnuirea corpului cu produsul.

Insa pentru zile toride, in calatorii, drumetii si concedii il recomand cu incredere.

Voi ati folosit acest produs? Sau un produs similar?


See U Soon!