luni, 6 august 2012

Last Week Pictures (3)

Hello, hello!
Ce repede zboară timpul. E deja a 3-a săptămână când vă prezint tipul acesta de postare.
Şi stiu, săptămâna trecută a fost săbluţă în postări, dar a fost o săptămână aglomerată.
Nu mă mai lungesc cu vorbele, vă las cu pozele :D

Barcelona!i can't wait! / Barcelona! De abia aştept!

Blue da ba dee! Miss u Spain!/ Blue da ba dee! Mi-e dor de tine Spania!

Flowers today / Flori astăzi

Avocado for my body :) / Avocado pentru corpul meu :)

Striped nails!/ Unghii dungate!
Yes, peace sign socks! Crazy me!/ Da, şosete cu semnul păcii! Nebuna de mine!


Colorful today!/ Colorat astăzi!

Shards is said to bring happiness. I don't know,but they've cost me a new bowl!/ Se spune că cioburile aduc fericirea. Nu ştiu sigur, dar pe mine m-au costat un castron nou!


Simple/ Simplu

Flower Power
Congratulation Sandra! You made us proud!We love you! / Felicitări Sandra. Ne-ai făcut mândrii! Te iubim!

După cum vedeţi febra mea Instagram s-a mai potolit. Am avut şi o săptămână mai plină, aşa că nu prea am stat de telefon şi poze :D

See U Soon!