joi, 22 august 2013

NOTD: Barry M Gelly Hi-Shine Dragon

Hello, hello!
Va amintiti poza aceasta de pe pagina de facebook?
Do you remeber this pictures from my facebook page?

Astazi vreau sa va arat una dintre oje pe unghiutele mele. Este vorba de Barry m Gelly hi-Shine in nuanta Dragon.
Today I want to show you one of the nail polishes on my nails. It's Barry m Gelly hi-Shine in Dragon.
 *scuze pentru poza stramba, greu cu aparat profesional :D
*sorry for the bad photo, I'm not used with professional cameras 

Pozele sunt facute in urma cu o luna  cu un aparat de imprumut Nikon (calitatea super buna).
The pictures are taken a month ago with a super duper camera, a Nikon (very good pictures).


Este o nuanta placuta de roz, cu foarte putin shimmer. Aplicarea este super usoara, acoperire buna dintr-un strat si un luciu superb.
Iubesc aceste oje, sunt preferatele mele.
It's a nice pink shade, with a little bit of shimmer. The application is easy and smooth, the coverage in one coat is great and I like it because it's glossy.
I love these nail polishes, they are my favorites.



Ati incercat ojele Barry M Gelly?
Have you tried the Barry M Gelly nail polishes?

See U Soon!