duminică, 7 iulie 2013

LOTD: Two Green

Hello, hello!
Mi s-a facut dor de un machiaj, iar in lista de youtube am vreo' cateva pe care vreau sa le incerc, asadar ocazia a fost perfecta!

Machiajul e inspirat de photoshoot-ul realizat de Ruth Crilly (amodelrecommends) pentru revista Two Magazine by Pixiwoo, machiaj realizat de Sam Chapman.
Machiajul e superb, iar fetele au realizat si un tutorial pentru el.
Am urmat pasii de baza, improvizand unde a fost necesar sau adaptand.
Poza:
Video:

Machiajul meu:



Nu am folosit gene false caci inca nu m-am apucat sa exersez aplicarea lor :D
In poza urmatoare mi se pare ca arat batrana :D (mi se pare nu??)




Detalii pe ochi:


Culorile folosite de mine sunt din paletele Sleek Glory (1), Sleek Ultra Dark Mattes (2) si Sleek Monoaco (3)


 
Am folosit

FATA:

  • crema de fata Vichy Capital Soleil 50+
  • fond de ten Essence stay all day nuanta 02 soft nude
  • pudra Rimmel Stay Matte nuanta 005 Silky Beige
  • corector Mac Studio Sculpt nuanta NW20
  • Sleek Contur Kit - Light
  • Fard de obraz Nyx Mosaic nuanta Plummy
OCHI:
  • ca baza, essence Snow Jam eyeshadow sorbet nuanta 02
  • fardurile mentionate mai sus din paetele Sleek, combinatia de mai sus
  • creion Avon by Jillian Dempsy nuanta teal black
  • rimel L'Oreal Million Lashes
  • sprancene - fard Mac Quarry
BUZE:
  • Nyx Lip Gloss nuanta 104 Sweet Heart
  • Nyx Lip Gloss nuanta 131 Gold Pink
Cred ca v-ati dat seama ca sunt fana a culorii verde :D
Voi ce culori preferati sa folositi pentru machiaje?

See U Soon!