miercuri, 9 mai 2012

Review: BB Cream Garnier

Hello, hello!
Cum i-am promis Crinei, my sis', astazi va vorbesc despre crema BB de la Garnier, nou iesita pe piata noastra.
Mentionez ca este prima crema BB pe care o folosesc, dar am citit review-uri despre alte creme.

Mai intai de toate sa aflam ce este un BB Cream.

Mai este cunoscuta si sub denumirile Blemish Balm (traducere aproximativa "Balsam fara cusur"), Blemish Base ( traducere aproximativa " Baza fara cusur") este un produs cosmetic de provenienta asiatica. Formula initiala a fost creata in Germania in anii '50 de catre doctorul dermatolog Dr. Christine Schrammek  pentru a proteja pielea in urma interventiilor chirurgicale si a semnelor lasate de acestea, asigurand totodata si o usoara camuflare (acoperire).
In anii '80 a fost introdusa in Korea de Sud si Japonia unde a avut un real succes. Datorita prorietatilor sale multiple - hidratant, baza de machiaj, fond de ten si crema cu protectie solara, crema a devenit un hit in Asia.

Sursa wikipedia.com.

Pentru detalii mai precise va recomand si pagina Konad Romania -sectiunea BB Cream.

Revenind la Garnier, iata ce spune producatorul despre ea:

"Garnier introduce un produs inovator care iti va rasfata tenul cu 5 beneficii intr-o singura crema:
  • Netezeste
  • Hidrateaza
  • Corecteaza
  • Ilumineaza
  • Protejeaza
CREMA BB GARNIER MIRACLE SKIN PERFECTOR LE FACE PE TOATE:
NETEZESTE
Pigmentii minerali se raspandesc imediat, uniformizand textura tenului, pentru un aspect fara imperfectiuni.
HIDRATEAZA
Continutul de Acid Hyaluronic dubleaza nivelul de apa retinut de piele, pastrand-o hidratata si sanatoasa
CORECTEAZA
Intinde istant suprafata pielii pentru un aspect natural.
ILUMINEAZA
Proprietatile Antioxidante ale vitaminei C, ofera aspect sanatos si luminozitate tenului.
PROTEJEAZA
Filtrul UV cu SPF 15 blocheaza razele daunatoare ale soarelui.
Cu actiune usoara asupra tenului sensibil, textura usoara ascunde zonele inrosite si ofera un aspect sanatos, protejandu-ti si hranindu-ti pielea pentru un aspect natural si iluminat.

 Femeile sunt deja captivate de noul BB Cream Miracle Skin Perfector de la Garnier
De fapt, 85%* dintre ele, l-ar recomanda prietenelor!*
97% au descoperit ca pielea este mai imediat mai fina**
83% au simtit efectul de hidratare**
91% au apreciat tonul mai uniform al tenului**
94% au remarcat o stralucire de sanatate**"

SURSA

Ingredientele acesteia sunt:




Parerea mea:

Crema are 2 nuante light/medium si medium/deep - aceasta din urma eu nu am vazut-o in magazin.
Efectul creat este vizibil.Acopera roseata, micile cicatrici, pistrui sau cosuri. Daca adopti un machiaj light este exact ce iti trebuie.Singurul defect pe care il gasesc este ca dupa cam 6 ore tenul meu ( care este un ten mixt, gras in zona T) incepe sa luceasca destul de mult ( sa elimine sebum) si atunci trebuie sa vin cu pudra peste el. Pentru mine este destul de incomod, dar cred ca depinde de fiecare ten.
Nu ai nevoie de mult produs pentru a acoperi tenul.Pana am invatat "masura" am cam ramas cu surplus de produs nefolosit pe mana. 
In ceea ce priveste vindecarea leziunilor, cicatricilor, semnelor, cred ca isi face bine treaba.Cand am inceput sa o folosesc ( pe la inceputul lunii martie) in jurul narilor si la baza nasului pielea mi se usca foarte mult si faceam cojite. De cand folosesc crema nu mai am problema.





Produsul l-am achizitionat din Cora la un pret de 26 lei - era la promotie.Am inteles ca in medie pretul este de 30 de ron.

Nota pe care i-o acord este de 7,5 din 10.O sa incerc sa achizitionez si alte produse de tip bb Cream pentru a putea avea termen de comparatie si poate nota se poate imbunatati sau nu :D.

Voi detineti un astfel de tip de crema?

See U soon!